2D Animation για εκπαιδευτικούς - με την Ελένη Τσάμπρα
- Περιγραφή
- Διδακτέα ύλη
Σεμινάριο 2D Animation για εκπαιδευτικούς "Animation στην τάξη"
Γιατί 2D Animation;
Το animation αξιοποιεί δημιουργικά τη δυνατότητα της κινούμενης εικόνας να μεταδίδει εύκολα και άμεσα το μήνυμα της. Οι νέες τεχνολογίες και η πρόσβαση που έχουν σε αυτές οι μαθητές, μαθήτριες όλων των βαθμίδων αναδεικνύουν το animation ως το πιο σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο με ταχύτατη διάδοση και ευρύτατη χρήση.
Το 2D Animation στην τάξη
Το animation αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα για τον-την εκπαιδευτικό, από την θεωρητική προεργασία του εκπαιδευτικού προγράμματος, την μετάδοση στους μαθητές, τριες των τεχνικών γνώσεων ως τη μεθοδολογία που απαιτείται για την εκπλήρωση της ικανοποίησης των μαθητών με το ζητούμενο αποτέλεσμα.
Παιδαγωγικά οφέλη του animation
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν διαφορετικές τεχνικές του animation προκείμενου να επιτύχουν το δημιουργικό αποτέλεσμα που επιθυμούν. Ταυτόχρονα ενεργοποιούν και επεκτείνουν τις δεξιότητες των μαθητών και μαθητριών τους. Η διαδικασία της δημιουργίας ενός animation μετατοπίζει τους μαθητές, τριες από παθητικούς αποδέκτες πληροφοριών σε ενεργητικούς ερευνητές και διαμορφωτές πρωτογενούς υλικού. Έχουν τη δυνατότητα ατομικά και ομαδικά να επεξεργαστούν προκλήσεις, να βρουν λύσεις ενώ παράλληλα μαθαίνουν να εκφράζονται δημιουργικά.
Τι χρειάζεστε για την παρακολούθηση των μαθημάτων
Τα υλικά που θα χρειαστείτε περιλαμβάνουν:
- A4 χαρτί λευκό
- Mολύβια (ΗΒ, 2Β+)
- Γόμα
- Σελοτέιπ
- Συνδετήρες
Θα χρειαστείτε υπολογιστή και προαιρετικά γραφίδα ή iPad και Apple Pencil.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Στείλτε μας μήνυμα.
Ελένη Τσάμπρα
H Ελένη Τσάµπρα, γεννήθηκε στην Αθήνα και είvαι εικονογράφος, storyboard artist και animator. Σπούδασε Γραφιστική (ΣΓΤΚΣ / ΤΕΙ Αθήνας), και animation (Ecole Emile Cohl / Lyon, Universite Marc Bloch / Strasbourg) µε υποτροφία του Ιδρύµατος Κρατικών Υποτροφιών. Από το 2005 εώς σήµερα εργάζεται ως freelancer εικονογράφος και animator σχεδιάζοντας κόµικς, εικονογραφηµένα βιβλία, χαρακτήρες, storyboards και animations για διάφορες υπηρεσίες και περιβάλλοντα (πολιτιστικά, εκπαιδευτικά, διαφηµιστικά, εταιρικά). Εχει διδάξει οπτική αφήγηση και οπτικό γραµµατισµό στο Πανεπιστήµιο Δυτικής Αττικής (Τµήµα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας), στο AKTO Middlesex College, και Manchester Metropolitan University (department of design). Στις εκπαιδευτικές της µεθόδους συµπεριλαµβάνει οµαδικές συζητήσεις, κριτικές, διαλέξεις καθώς και τεχνικές επιδείξεις. Τα επιστηµονικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η αφηγηµατολογία η σηµειολογία της ποπ κουλτούρας και το Information Design. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχει συµµετάσχει σε διάφορα συνέδρια παρουσιάζοντας και δηµοσιεύοντας αρθρα επικεντρωµένα στα παραπάνω θέµατα.
-
11. Θέτοντας τον στόχο - ερώτημα60
Θέτοντας τον στόχο - ερώτημα
Καθορίζοντας τον κεντρικό άξονα της αφήγησης.
Δουλεύοντας με ομάδες εργασίας
-
22. Συλλογή υλικού και οπτική έρευνα60
Συλλογή υλικού και οπτική έρευνα
(data research & visual research)
Η συλλογή και επιλογή του των πληροφοριών που θα συνθέσουν το οπτικοακουστικό αφήγημα .
-
3Άσκηση μαθημάτων 1&2Ανάθεση
-
43.Δομικά Στοιχεία Αφήγησης60
3
Δομικά Στοιχεία Αφήγησης
Κατανοώντας έναν τυπικό άξονα αφήγησης και εφαρμόζοντας τον σε ένα εκπαιδευτικό βίντεο (data stories).
-
54. Storyboard εργασίας60
4
Storyboard εργασίας
Βασικά εργαλεία και και έννοιες του εικονογραφημένου σεναρίου.
-
6Άσκηση μαθημάτων 3 &4Ανάθεση
-
75 - 6. Animatic Βασικά εργαλεία Montage60
5 - 6
Animatic
Βασικά εργαλεία Montage
-
8Άσκηση μαθημάτων 5 & 6: animaticΑνάθεση
-
97 - 8 - 9 Εισαγωγή στο 2d animation60
7ο - 8ο - 9ο Εισαγωγή στο 2d animation
Χώρος - χρόνος (spacing - timing)
Ακραία, ενδιάμεσα και σχέδια κλειδιά
Κύκλοι κίνησης
-
10Άσκηση μαθημάτων 5,8 & 9: δημιουργία animated πλάνων.Ανάθεση
-
1110 - 11 Editing: Προσθέτοντας ήχο - υπότιτλους60
10 - 11 Editing: Προσθέτοντας ήχο - υπότιτλους
-
1212. Τελική παρουσίαση και αξιολόγηση των ασκήσεων.60
12
Τελική παρουσίαση και αξιολόγηση των ασκήσεων.